.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محورهای هراز و چالوس قفل شد

با نزدیک شدن به ساعات پایانی امروز و ترافیک ناشی از بازگشت مسافرین تعطیلات آخر هفته، محورهای شمالی منتهی به تهران، عملاً قفل شده اند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، در همین رابطه فرمانده پلیس راه کشور با بیان اینکه بیشترین سفرها در تعطیلات آخر هفته اخیر به سمت استان‌های شمالی کشور مازندران، گیلان، گلستان و نیز خراسان شمالی بوده، گفت: با توجه به گنجایش محدود محورهای شمالی ترافیک سنگینی تا آخر وقت امروز در این محورها بوجود خواهد آمد.

سرهنگ علیرضا اسماعیلی با اشاره به تدابیر ترافیکی در نظر گرفته شده برای امروز در جاده های کشور تصریح کرد که تردد خودروها در محور کرج چالوس از ساعت ‪ ۱۵‬الی ‪۲۴‬ روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: همچنین در محور هراز از ساعت ‪ ۱۵‬تا ‪ ۲۲‬تردد تمامی وسایل نقلیه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ‪ ۱۷‬و سی دقیقه تا ‪۲۲‬ امروز تردد خودروها از آب اسک تا دو راهی رودهن یک طرفه است.

سرهنگ اسماعیلی ادامه داد: در جاده دماوند تردد تریلرها به جز حاملان مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت ‪ ۷‬صبح تا ‪ ۲۴‬شنبه از تهران به سمت قائم شهر و بالعکس ممنوع بوده ، ضمن اینکه در محور ساوه به همدان نیز از ساعت ‪ ۷‬صبح تا ‪ ۲۲‬امشب تردد این خودروها از ساوه تا دو راهی قزوین - همدان و بالعکس ممنوع است.

به گفته فرمانده پلیس راه کشور در محوز قزوین - رشت نیز از ساعت ‪ ۷‬صبح تا ‪ ۲۲‬شب تردد تریلرهای سنگین به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی ممنوع است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 آبان 1387
بسمه تعالي- بايد دراين مسيرها راه آهن اجرا شود و درصورت بودن راه آهن مردم رابه استفاده ازاين وسيله ايمن فرا خواند وتشويق كرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.243 seconds.